Jauhari di sanubari anda...

"Andai Islam itu seperti bangunan usang yang hampir roboh, maka akan ku berjalan ke seluruh dunia mencari jiwa-jiwa muda. Aku tidak ingin mengutip dengan ramai bilangan mereka, tetapi aku inginkan hati-hati yang ikhlas untuk membantuku dan membina kembali bangunan usang itu menjadi sebuah bangunan yang tersergam indah" : Hasan al-Banna

 
AHLAN
KASYFUL QULUB


Get ISLAMIC-Graphics
TAQWIM HIJRAH
KALENDAR

Free Blog Content

DEMI MASA
PANGGILAN ILAHI
TAUTAN MAHABBAH
HIWAR

Free chat widget @ ShoutMix
.
JUMLAH PELAWAT
ONLINE
KASPERSKY INTERNET SECURITY DAN KASPERSKY ANTI VIRUS UNTUK DIJUAL
28 October 2009





Kaspersky Internet Security 2010 1User 1Year.
Hanya RM30 sahaja

Kaspersky Antivirus 2010 1User 1Year.
Hanya RM30 sahaja


Panduan Pembelian

1. Boleh Call atau sms saya, 012-2128263 atau email, jasa079@gmail.com untuk saya memastikan stok produk.
2. Sila buat pembayaran secara pindahan wang atau online ke akaun maybank selepas saya pastikan produk sudah ada.


JOHARI BIN ABDULLAH
No Akaun Maybank: 102027693978

3. Kemudian sms kepada saya email anda yang aktif dan saya akan emailkan kepada anda no kod pengaktifan dan panduan mengaktikan kod tersebut dalam masa 24 jam dari masa pembayaran dibuat.
4. Install perisian antivirus (link diberi sekali dengan kod pengaktifan) dan aktifkan kod pengaftifan yg telah diberi.
5. Daftarkan perisian antivirus menggunakan link yang diberikan kemudian supaya produk anda dimasukkan didalam database kasperky lab. Langkah terakhir ini sangat penting untuk memastikan kod pengaktifan yang original sahaja didaftarkan didalam database kaspersky lab.

6. Pastikan anda mempunyai talian internet semasa mengaktifkan kod pengaktifan

Peringatan Penting

1. Jangan berikan kod pengaktifan anda kepada org lain.
2. Sila ikuti arahan panduan pembelian untuk urusniaga yg lancar dan selamat.
3. Jangan teragak untuk bertanya kepada saya jika ada masalah berkaitan perisian.
4. Produk yg dijual adalah 100% original kod pengaktifan produk kasperky.


AMARAN : menggunakan satu kod pengaktifan yang sama untuk lebih dari satu komputer akan menyebabkan kod anda disenaraihitamkan oleh kaspersky lab.

Dapatkan produk original anda dengan segera selagi stok masih ada!!


PEMBERITAHUAN: Sesiapa yang bayar menggunakan maybank2u tolong masukkan email saya sekali sebagai email penerima.
posted by jauhar @ 7:57:00 PM  
TENTANG SAYA

Name: jauhar
Home:
About Me:
See my complete profile
VIDEO PILIHAN
HALWA TELINGA
DOA PILIHAN
AKHBAR HARI INI
Previous Post
Archives
PAUTAN
MEDIA
BLOG j-QAF
APLIKASI DALAM TALIAN
SAHABAT
.::AL-SyaHaDaH::.
© 2005 Jauhari di sanubari anda... Blogspot Template by Isnaini Dot Com